Het chaletpark bevindt zich aan de Nieuwlandseweg in Sint Annaland op het mooie Zeeuwse eiland Tholen. Het chaletparc Krabbenkreek is opgezet in 2006 en biedt plaats aan 148 ruime kavels waarop inmiddels ca 110 chalets zijn gebouwd. Er zijn dus nog voldoende kavels te koop bij verschillende eigenaren. Een kaveleigenaar is vrij om een chalet te plaatsen naar eigen keuze, mits passend binnen de bouwvoorschriften van de gemeente Tholen en de voorwaarden van het park zelf.
  • Het park
    Het park is geheel verkaveld en kent als gemeenschappelijke ruimten de centrale vijver, de paden en een parkeerterrein bij de entree van het park. Deze voorzieningen worden beheerd en onderhouden door de eigenaren zelf. Zij hebben daartoe een vereniging van eigenaren opgericht. Elke eigenaar betaalt een jaarlijkse bijdrage voor onderhoud en toezicht. De vereniging kent uiteraard een Huishoudelijk Reglement en statuten. Uit hun midden hebben de eigenaren een bestuur gekozen van vijf personen.
    De chalets mogen uitsluitend worden gebruikt voor recreatieve doeleinden. De gemeente Tholen is verantwoordelijk voor de handhaving daarvan. Door in te loggen met hun gebruikersnaam en wachtwoord hebben de eigenaren toegang tot de voor hen bestemde pagina van deze website.
Omgeving
In de directe omgeving ligt het dorpje Sint Annaland, waar u een verscheidenheid aan winkels en horecabedrijven vindt. Veel informatie over landschap, natuur en water is te vinden op de websites van betrokken organisaties. Deze vindt u onder het kopje weblinks
Direct naast het park is het strandje en de jachthaven van de watersportvereniging Sint Annaland gelegen. Kijkt u eens op hun website.
De gemeente Tholen werkt aan de toeristisch recreatieve ontwikkeling van Sint Annaland, de jachthaven en omgeving. Onder de weblinks vindt u een presentatie van deze plannen.